Snöstorm ute? ;)

Gud vad det snöar ute. Snöat har det ju faktist gjort hela dagen. Visst är det mysigt, men nu ligger det ju svin mycket snö ute på marken :p Hehe.
Idag har jag bara varit hemma. Jag skrev förut att jag skulle duscha och göra mat. Icke. Jag orkade inte ta mig till duschen och inte heller orkade jag göra någon mat. Fanns inget gott i kylen så jag sket fullständigt i det. Blev en macka och oboy istället ;) Nu sitter jag med en stor cola flaska bredvid mig som snart ska öppnas! Ska göra ett inlägg nu om igår med lite bilder till det haha ;)
Sorgligt nog ska jag inte göra något alls idag. Känns faktist riktigt tråkigt eftersom det är lördag och snart börjar skolan igen. Men ja, jag får la sitta hemma själv då. Haha.
Imorgon blir det nachogratäng med älsklingen iallafall :D Om han inte ångrar sig vill säga. Men det hoppas jag inte. Men jag ska väl ta och börja med inlägget om gårdagen då.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback