Sjukt kul dag i Edet med Sofia, Emelie och Salle!

Hej alla goa och glada kvällsmänniskor!
Nu har jag kommit hem efter en dag/kväll på Edet :) Är helt slut i kroppen känner jag. Har verkligen haft hur roligt som helst och jag ska snart dela med mig av alla roligheter. Men just nu är mina datorn super varm, den stängdes tydligen aldrig av förut så den har stått i sängen och fläkten på datorn sitter under så det är ju lite små het. Medans jag väntar på att den ska svalna så ska jag gå och kleta på lite brun utan sol. Får la se hur det går, första gången så :p Haha. Men vet inte om det är någon riktigt brun utan sol.. Dove är de iallafall. Jaja, märker jag ingen skillnad om några dagar så var den ju inte så bra trotts allt. Men vi hörs om en stund och då kommer det bildregn också ;)
Kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback