Sista inlägget för idag, och nu är det faktist sista! :p

Hur många gånger har det inte hänt att jag skriver "detta blir nog det sista inlägget för idag", och sen kommer det ändå flera stycker till? Händer ju nästan varje kväll (a) Men har man tråkigt så har man, inget att göra åt. Nu har jag iallafall suttit och målat hela kvällen, åh jag älskar det! Finns ju inget roligar :) Men trött blir man. Som jag skrev förut, det där med mackan och vattnet, ehe. Det blev en bulle och fanta istället (a) Onyttig som man är.
Prison break går på tvn nu men jag är inte så sugen på det idag och vill bara lägga mig ner och sova. Tråkigt att älsklingen inte är här bara :( Ska åka med Sofia lite tidigare imorgon för jag ska gå med henne när hon tar några prover på vårdcentralen.
Känner mig inte så bra nu.. Huvudvärk och mår riktigt illa, hoppas det försvinner över natten bara. Men nu hade jag tänkt ta mig själv och min trötta kropp bort från datorn och ner i sängen. Känner hur mina ögon påsar ihop sig och vill stängas helt!
Vi hörs imorgon efter skolan, godnatt och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback