Seg och skön dag med älsklingen

Hejsan :)
Här sitter jag med älsklingen i hans rum, fast vid var sin dator. Idag har vi bara tagit det lugnt, tillsammans. Vaknade nog runt 12-1 någon gång. Åkte till mig vid 4 med mosters man, tur att vi slapp ta bussen! Hemma gjorde jag hamburgare till mig, bror och älsklingen. Riktigt gott! Fast råkade göra sönder ena hamburgarbrödet så jag fick inget lock :( Haha. Sen har vi bara legat i sängen och kollat på tv och så. Riktigt seg dag, men det har varit skönt. Gött att inte ha något att plugga på tills imorgon iallafall.
Åkte med pappa in till Edet förut när han hämtade mamma, också gött att slippa ta bussen in till Edet! Haha. Vi har haft riktigt bra tajming idag ;)

Imorgon blir det till att plugga på Kemi-provet med Sofia :) Skönt att börja i tid denna gången, även om vi får ha med oss böckerna. Så någon dag i veckan ska jag och Sofia till badhuset och bada ;) Haha, ska faktist bli skönt! Länge sen jag badade och det är ju sååå skönt! Faktist. Så då blir det ett dopp i Edet's stora bassäng.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback