S ö n d a g

Ja, då var det söndag igen :) Men visst känns denna söndagen lite extra rolig eftersom man vet att man inte behöver gå upp tidigt imorgon? ;)
Min dag har jag spenderat hemma hos älsklingen. Vaknade rätt riktigt eftersom vi la oss hur tidigt som helst igår. Åt frukost och gosade lite. Sen satte vi på en film som vi hyrde igår (som vi tyvärr aldrig hann se). Skräck film var det och den var riktigt ruggig faktist :p Sen har vi bara ätit massa gott, middag och chips osv, och legat i soffan och slappat hela dagen. Hur skönt som helst :) Nu är klockan snart halv 8 och älsklingen ska snart dra hem till en kompis för att se på fotboll.. Och ja, då kommer jag sitter här vid datorn och nästan ruttna bort i hela 3 timmar! Kommer nog inte bli det roligaste men vi får väl hoppas på att jag överlever? :) Har kollat igenom alla bloggar jag läser nu så finns inte så mycket mer att kolla.. Denna datorn är också lite småseg så man blir ju lite irriterad xd haha. Nä ska inte klaga.
Vi hörs väl senare :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback