Paketet har kommit!


Hur skönt hade det inte vart med sommar? Bild från i somars på storaÖn



Har precis varit nere och ätit middag. Stekt fisk, potatis, gräddfil och grönsaker. Hur go mat får man lov att äta egentligen? Förr tänkte jag alltid ba ; nej inte fisk! Men sen när man väl åt det var det svin gött :p Så det har jag tänkt på nu och blir alltid lite extra glad när jag vet att det ska serveras fisk till middag ;) Haha. Sitter med musiken också, fan va svårt det ska vara då! Visst kan jag lite men det är inte så mycket så det räcker till ett G iallafall. Sen hade det väl inte vart fel med ett VG? Men så mycket orkar jag inte plugga och de som redan gjort provet sa att det var svårt så man ska ju inte hoppas på för mycket :)

Mamma sa också förut att paketet från HM har kommit men att hon inte vet om hon kan ta ut det. Man måste nämligen ha ID-kort och mammas nya har inte kommit än :p Hoppas verkligen det går annars blir jag bajs sur! Fast jag kommer inte våga använda skorna haha (a)
Nä, jag borde egentligen ine sitta här och skriva.. Men jag orkar fan inte plugga! Så tråkigt va.


Kommentarer
Postat av: Julia

VA SMAL JAG SER UT?????????????? :O :D

2009-02-05 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback