Nu ska jag bädda ner mig i sängen och dricka upp min pepsi

Puh! Det tog ett tag att sitta och tänka på vad vi har gjort och sedan skriva ner allt också ;) Har fan så ont i nacken nu eftersom jag sitter framböjd över datorn här i sängen :p
Innan jag började skriva inläggen så tog jag och smörjde in mig med brun-utan-sol. Och det funkar tamejfan! Okej, kanske inte märker någon större skillnad på det jag smörjde in på kroppen men förut så tog jag två gånger på handen för att se sen om det hände något. Och såg nu att jag har fulaste fläcken vid tummen nu xd Men jag överlever nog det.
Nu hade jag tänkt att bädda ner mig i sängen och kolla lite på tv. Väntar nämligen på att min fina pojkvän ska komma hit. Ja, det är väl egentligen lite sent men han är nämligen på fest här i Göta. Så kan ju likamed passa på att sova hemma hos mej nu när vi inte kan det på vardagarna när han jobbar.
Skriver imorgon, sov gott :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback