Nu blir det till att plugga och senare kanske en film

Tjenare :)
Sitter i mitt super varma rum och nästan svettas. Nej, det gör jag inte men jag kunde ha gjort. Riktigt varmt är det iallafall. Har suttit och målat, igen. Tjötat och surat på Meddi också, latare får man leta efter. Inte ens jag är så lat :o Och är man latare än mig så är det fan kris!
Hade tänkt att ta fram min kemi bok nu och läsa lite. Har egentligen ingen lust till det men jag måste göra det. Orkar inte göra det senare heller så ja, det blir ju perfekt nu då.
Varför kan det aldrig gå bra filmer på vardagar? Och då menar jag på de vanliga kanalerna som 1,2,3,4,4+,5 och 6. Går bara en film idag och det är D-tox. Vet inte om den är bra, aldrig sätt den. Så kanske sätter på den och se vad de är för någon film. Hoppas den är bra iallafall annars överlever jag inte kvällen. Min pojkvän vill ju nämligen inte komma till mig!
Jaja, kemi boken väntar på mig.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback