Morgon promenad med älsklingen

Hej på er :)
En bra start på en mysig dag har jag allt fått. Vaknade vid 10 bredvid älsklingen. Gick ner och åt nästan direkt och sen bestämde vi oss för att ta en promenad ner till Ryrsjön. Tog på oss tjocka kläder och gick. Varmt var det ute och hur fint väder som helst. Man blir ju så glad av att solen lyser på en klarblå himmel :) Gick runt på isen som var över hela sjön. Haha, kulkul :) Sen gick han till träningen och jag gick hem.
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska börja göra mig i ordning snart. Har ändå inget att göra så varför inte :) Haha. Ingenaning om vilken tid vi ska hem till Meddi men det blir nog runt 3-4 någon gång.
Hoppas ni alla får en bra alla ♥ dag :)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback