Missade den där jävla bussen

Hejsan :)
Sitter hemma hos älsklingen nu. Tog med min dator för jag hade tänkt sitta vid den nu när vi kom hit. Men icke! Jävla internet funkar ju inte på den helt plötsligt -.-
Jaja, hemma hos mig åt vi iallafall nachogratäng som jag sa. Jag fixade den medan älsklingen var och kollade på fotboll. Den blev inte lika go som de andra gångerna men go var den ändå! Den var nog inne i ugnen lite för länge skulle jag tro (a) När vi skulle ta bussen till älsklingen, där vi är nu då som sagt, så missade vi bussjäveln! Var i sista backen och jag ser bussen komma så jag skriker till älsklingen. Puckot ger mig världens tyngsta väska och tror att jag skulle ta den ner för hela backen. Men då hade jag missuppfattat han och jag börjar gå upp igen. Men älsklingen ringde sin pappa så han kom och hämtade oss.
Nu sitter vi här vid var sin dator och luffar. Ska väl snart gå och köpa godis hoppas jag. Blev helt plötsligt as sugen på lösgodis. Mumma!
Men nu ska jag kolla lite bloggar. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback