Min älskade gamla kofta kom till användning idag

Hejsan :)
Har haft beslåt ångest om vad jag skulle ha på mig ikväll. Ville ha något bekvämt eftersom vi ska sitta vid datorn i flera timmar ;) Haha. Så efter ha haft på mig 100 olika klädesplagg så bestämde jag mig för att ta på mig mormors kofta. Eller nej, inte mormors utan min, men som mormor har stickat till mig. Den är lite för liten, men såå otroligt skön.

Ja, just det. Denna koftan (a)



Till koftan blev det chinos från gina och även tröjan under kommer därifrån :)

Kommer ihåg när mormor frågade om jag ville att hon skulle sticka en sån kofta till mig. Jag blev verkligen glad eftersom jag tyckte de var så himla fina och såg så mysiga ut. Men när jag väl fick tröjan så var den lite för kort i ärmarna, även fast mormor hade mätt mina armar. Sånt är så typiskt. Men nu har jag bara dragit upp ärmarna lite så den sitter perfekt ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback