Min alla hjärtans dag i text

Ja, igår var det ju den mysiga dagen alla hjärtans dag. Dagen började rätt segt, jag fixade mig osv. Som jag skrev i några inlägg neråt så hade jag dålig hårdag som slutade med ett hårband. haha :)
Tog iallafall bussen vid 5 och mötte Eve. Så gick vi hem till Meddi där Tomas också var. De hade lagat mat och gjort det riktigt mysigt ;) Vi åt och snackade en stund. Efter de gick jag och Eve för att hyra film. När vi är framme vid nöjesbutiken så kom vi på att vi inte hade någon kod att slå in när vi skulle hyra film. Så vi sprang, fattar ni jag sprang utan större anledning haha, tillbaka hem till Meddi och så följde han med. Hehe. Tillslut blev det sex and the city filmen, en skräck film, godis och chips. Kommer inte riktigt ihåg vad skräckfilmen hette med det var något med en natt som var 30 dagar lång, har för mig att den hette något med det. Iallafall, så gick vi hem till Meddi igen. Sätter på filmen och sätter oss bekvämt i soffan. Tror ni inte filmjävel hackar då? Jo, självklart. Så jag och Meddi tog cykeln tillbaka och bytte filmen. Haha, vilken jävla dåre han är på cykeln! Trodde jag skulle dö där bak haha. Kollade på sex and the city först (det var så vi tänkte iallafall). I slutet av filmen så skulle Tomas dra för han skulle ut. Så vi kollade bara klart på filmen sen gick stackars Eve hem och jag och Meddi gick upp och la oss nästan direkt.
Ja, som ni förstår så orkar jag inte gå in på massa deltaljer så jag sammanfattade de bara snabbt ;) Mycket mysigare än vad de låter iallafall.
En perfekt alla hjärtans dag, för min del iallafall.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback