Middag hos farmor



HejsanSvejsan :)

Hur mås det där ute?
Kom hem för ungefär 2 timmar sedan eller något sånt. Har vart hemma hos farmor och farfar (fast farfar var då ej hemma) och ätit middag. Janne, Hanna och Samuel var också där. Och såklart hela min familj och Meddi :) Jag och Meddi kom dit lite tidigare så vi åt direkt, eftersom farmor inte har den största lägenheten ;) Haha. Potatis, köttgryta och sallad. Riktigt gott, godare kött finns inte :o I salladen hade hon också vindruvor och gulmelon, gottit. + hembakat bröd till det ;) Älskar farmors mat! Till efterrätt blev det glass :) Samuel är för jävla söt alltså! Haha fan va jag skrattade åt honom. Varje gång han sa något så kollade han på mej och gjorde något konstigt ansiktsuttryck, haha. Han är så söt!

Så nu när jag kom hem så hade jag massa skit i sängen! Mamma hade nämligen tagit bort mitt skrivbord idag eftersom jag inte ville ha kvar det. Så nu har jag gareroben i det andra rummet istället :) Lite tomt i det vanliga men det blir nog bra om ett tag ;) Måste köpa hyllor och lådor också -.- Haha.
Sitter och övar på musiken som vi har prov på imorgon. Väntar på Meddi gör jag också :)
Vi hörs kanske senare. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback