Melodifestivalen och älsklingen inväntas

Tjingeling :)
Haft en bra kväll hittills? Min har varit någorlund bra, även om jag varit själv och inte gjort så mycket. Haft tråkigt och så, men det funkar alltid med en bra film :) Det gör allt mycket roligare!
Nu sitter jag här och väntar på att melodifestivalen ska börja. Första delen jag kommer att se på 2009. Eller ska jag säga att det är första jag ser på flera år? För det är det faktist. Det har blivit så dåligt att det är sjukt. Förr var det mysigt att sitta med en kompis eller två med godis och dricka och kolla på melodifestivalen. Man valde alltid ut den bästa och hejade på som fan! Men nu suger de rent ut sagt. Men idag ska jag allt ta och kolla och se vilka som deltar ;)
Väntar även på älsklingen som ska komma hit. Sötnosen har köpt grejer till våran nachogratäng som ska tillagas imorgon också. Mumma! Jag längtar redan :D
Har fortfarande inte ätit något. Levt på gröt och 2 mackor idag. Men magen vill inte bli hungrig.. Konstigt!
Men nu ska jag se klart på filmen och sen byta över till 1an.
Ha en trevlig kväll, vi hörs imorgon.
Massa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback