Gräddnosan!

Blir lite mycket inlägg nu på kort tid. Men ni måste förstå mig, jag är hemma helt själv och har huur tråkigt som helst.
Värmde potatisgratäng och satte mig i mammas och pappas säng och kollade på tv. Gick något program om bröllop haha :p Blev inga chips iallafall, blev hur mätt som helst av gratängen.
Har lagt in bilder från datorn och mobilen nu så en del kan vara lite gamla, men de får komma upp ändå :) För ibland går det inte att ladda upp bilder från den mobilen jag har nu och det gör mig såå jävla förbannad!




Har mer, men de blev bara suddiga eftersom jag inte kunda ha blixten på när jag fotade sötnosen min! Efter att jag hade suttit och matat henne med 2 morötter en stund så ville hon inte va med mig längre.. Så jag gick in, men det var skönt att komma ut lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback