M å n d a g

Hej :)
Första inlägget idag blir ju väldigt sent. Det beror på att jag inte har haft orken att logga in.
Skolan idag har vart bra. Var riktigt segt att gå upp i morses men det gick tillslut. Efter skolan idag gick jag, Sofia, Vickan, Elin, Julia och Eve till Roma för några av de skulle käka. Satt där och tjöta i nästan 1 timma. Sen mötte älsklingen mig och vi gick hem till honom. Gjorde makaroner och korv och käkade det. Riktigt gott. Visst är det enkel mat som oftast är godast? Eller ja, det tycker jag iallafall ;) Efter de gick vi upp och gosade lite innan han skulle gå och träna. Och nu har han snart varit borta i 1 timma så han kommer väl hem om en stund. Hoppas jag iallafall. Lite ensamt att sitta här, helt tyst är det också. Sover här inatt så åker inte hem över huvudtaget idag faktist. Lite surt eftersom det var fisk till middag idag. Jag som älskar fisk.. Haha :) Men det får gå.
Nu ska jag sätta på lite musik och kolla de sista bloggarna + bilddagboken.
Ha en bra kväll, kramar :)

Dagens och morgondagens klädsel ser alltså ut såhär. Orkade inte ta med mig rena kläder så det får bli samma dessa två dagar. Skadar la inte.

Tröja - gina
Leggins - vero moda
Kjol - hm
Till det blev det tyvärr mina adidas skor och trenchcoat från vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback