Lyckad lördagskväll

Kvällen igår var riktigt lyckad faktist. Enligt mej då ;)
Kvällen började med att jag åkte till Julia vid 5, så var jag där medans de lagar och åt mat. Jag hade ju då redan ätit smörgåstårta :) Sen kom Victor och Tommy. Vi tjejer spelade kort och hade det trevligt. Jag Vickan och Julia drack goda lime-drinkar ;) Spelade kort rätt länge, plump(?) och det tar ju sin tid! Skrattade och hade det riktigt trevligt. Så kom Meddi och dom eftersom de skulle förfesta hos Julias bror innan de drog till Hjärtum. Kvällen gick och allt var lugnt.. Tills jag tog den där jävla snusen! Blev helt yr och usch!
Ja, sen drog Meddi och alla dom och det var bara jag, Julia, Vickan, Casandra och Victor kvar :) Men det var mysigt det också. Efter jag hade vilat lite så mådde jag bra igen och vi drack oboy och snackade tills de skulle dra :) När de drog somnade jag i soffan eftersom jag skulle vänta tills Meddi kom från Hjärtum så vi kunde gå hem till honom. Sen när han kom så gick vi till honom och somnade nästan direkt :)
En riktigt lyckad kväll med de bästa! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback