Lite missnöjd, men ska absolut inte klaga

Sådär ja, nu är handduken borta från huvudet och jag vet inte vad jag ska säga.. Blev ju rätt bra förutom att mamma har missat typ 3 hela ställen. Typiskt mamma :) Men jag ska då fan inte klaga, när jag gjort det på henne så har det blivit x100 värre. Hade ändå inte blivit bättre om jag gjort det själv ;)
Nu har jag bytt ut nyponsoppan mot rödfanta som är något av det goaste som finns att dricka. Och lite choklad på det också ;) Det är ju faktist helg nu och lov! Härligt måste jag säga.
CSI Miami går på tvn nu så det fastnar ögona på ungefär var 3dje sekund hehe.
Vi får höras senare för annars kommer detta inlägget aldrig bli publicerat om jag bara ska fastna vid tvn hela tiden ;)
Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback