Lite goding bilder



Det är såhär att min lillasyster har min gamla mobil eftersom hennes gick sönder. Så skrev hon ett sms i morses och frågade om hon kunde radera bilderna som fanns på den. Så tänkte jag att jag va tvungen att kolla vad det fanns för bilder på den innan hon radera de :p Vilken tur att jag gjorde det för jag hittade nämligen några godingar ;)


Fjällen för flera år sen. Tycker bilden är sjukt fin för att vara tagen med vga kamera :p


Denna bilden är mindre bra! Men visst ser den blå himlen i tandådalen härlig ut?



Sjukt jävla ful bild på mej och min syster för hur länge sen som helst :p Känns det som iallafall (a) Ser ut så för den delen också!


HAHAHA, en bild på Salle när vi alltid sov i tält, hon och jag :p Kommer ihåg att jag tyckte denna bilden såg så rolig ut ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie

salle utan smink? ;) hihi

2009-02-02 @ 09:50:04
URL: http://nathaliebbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback