Lite dålig tajming

Haha okej, kändes lite onödigt att lägga in förra inlägget eftersom det blev paus just nu ;)
Filmen! Ja, den är riktigt bra. Kommer ihåg första gången jag såg den, då gick den också på tvn har jag för mig. Tyckte den var så sjukt bra. Efter några dagar hade jag glömt vad filmen hette och jag vaar så irriterad eftersom jag inte kom ihåg namnet på den xd Men nu går den iallafall på tvn och den är verkligen värd att se!
Känner att mina mage börjar bli lite hungrig. Har endast ätit gröt och 2 mackor idag. Och klockan är snart 7. Men problemet är att jag inte orkar gå och fixa något att äta -.- Men det får väl bli så ändå om en stund.
Som jag sa så händer det inget idag och jag är så uttråkad. Om man räknar bort filmen då ;)
Jaja, jag ska ta mig en klunk cola nu och vänta på att pausen ska ta slut. haha
kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback