Lilla Edet har Sverige's första sluss

Hej alla goa och glada! :)
Somnade direkt efter andra avenyn igår, alltså runt halv 11 om inte tidigare. Riktigt skönt att sova länge faktist! Eller ja, längre än jag brukar iallafall.
Skolan idag har varit helt okej. Älskar syslöjden iallafall! Haha :) Håller på att sy en kjol om jag inte redan sagt det. Kommer nog bli riktigt snygg ;) Eve, Sofia och Lina göra likadana som mig så det ska nog gå bra ;) Hade våran första teknik-lektionen idag sen i början av 8an tror jag de va. Gick till gamla slussen och sen till den "nya". Den byggdes 1916 (tror jag de va) så den är ju inte så ny direkt ;) Haha. Visste ni att vi har sveriges första sluss? Det är inte dåligt va ;) Haha. Efter vi vart där så fick vi sluta så jag och Sofia gick till Sibylla för hon skulle köpa korv och mos. Träffade älsklingen där :) Söt är han när han arbetar assa! Haha.
Sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här vid datorn. Ska snart ner och göra mig lite mat och sen blir det till att plugga tyska. Får passa på nu när jag är pigg ;) Haha.
Men jag skriver senare, kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback