L ö r d a g

Hejsan :)
Kom hem från älsklinen för en stund sen :) Har allt haft en mysig morgon. Vaknde och låg kvar i sängen en stund och myste. Sen gick vi ner och åt en rejäl frukost. Macka och gröt, mumms :) Sen gick vi upp och spelade lite bilspel på tvn, fast det gick inte så bra i början. Haha. Sen satt vi lite vid datorn och sen åkte jag hem. Stod och vänta ute en stund och det var riktit kallt! + att jag hade mina pumps på mig så jag frös nästan sönder ju :(
Nu sitter jag här och har inget att göra. Ska snart tar mig en dusch och sen göra mat till mig och lillasyster. Får se vad de blir för smaskigt. Något lätt får det allt bli iallafall (a)
Men nu ska jag packa upp väskan och sen hitta på något att göra.
Kramar

(skriver om gårdagen lite senare+ lite bilder om någon har tid att skicka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback