Kväll hos älsklingen

Tjingeling :)
Sitter hos Meddi just nu och ska öva lite på engelskan. Men först måste hela internet kollas så jag inte har missat något ;) Ja, vad har  vi gjort idag.. Vi har gosat, vart ute och gått, vart på boström och nu sitter vi här vid var sin dator och sjunger! Haha han sjunger till bosnisk och jag engelsk ;) Fin blandning måste jag tillägga! (y)
Imorgon är det nationella så var på boström förut med mamma och pappa för att köpa något att ha medans vi skriver. Blev en ramlösa, en drickyoghurt, pistagenötter och maltesers. Fast malteserna åt vi upp här hos Meddi. Så gick till boström och köpte klubbar och lakrisal istället ;) haha. Det blir nog bra ska vi se.
Ser nu att Meddi sitter och kollar på min blogg också ;) Kul för honom haha.
Nä nu ska jag öva engelska. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback