Jag saknar min älskling

Hej :)
Var nere och åt för en stund sen och nu ligger jag i sängen och kollar på hell's kitchen. Tycker egentligen inte om det programet men har man inget annat att kolla på så finns det inte så mycket mer att göra ;)
Ska iallafall ställa ner datorn nu och försöka sova en stund till.

Haha nu kom jag på en sak som vi skratta åt igår. För rätt länge sen när jag va sjuk i nästan 1 vecka så låg jag alltid och kollade på tvn på förmiddagen. Så kom det alltid ett program som hette "husband". Varje gång jag såg att det var det programet som skulle komma så tänkte jag alltid "nej! jag orkar inte kolla på något husband" Alltså hade jag för mig att det skulle vara såna som spelade i ett band. Men det visade ju sig vara husband-make alltså. HAHA. Assa jag kunde inte sluta skratta igår. Och det tog ju flera dagar innan jag fick in i mitt huvud att det handlade om makar och inte ett husband. Hahaha xd

Ja en liten rolig grej bara ;) Nu ska jag sova, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback