Jag är trött

Hejsan :)
Har faktist inte haft någon lust att sitta vid datorn idag så nu är det första gången jag sätter på den idag :) Tummen upp för mig eftersom att sätta på datorn brukar vara det första jag gör när jag kommer hem från skolan! (y)
Slutade skolan nästan 1½ timma tidigare idag, hur skönt är inte det då? Speciellt när det är första skoldagen i på veckan. Hade inställd tyska och därför slutade vi tidigare :) När vi kom hem från skolan så kom Sofia ner till mej så pluggade vi lite kemi och åt någon mjuk-kaka som mamma hade gjort ;) Haha.
Nu sitter jag här och har precis ritat, i flera timmar. Ändå blev det bara 2 teckningar xd Men det funkar det med. Kollar på unga mödrar som går på tvn också, trött är jag med! Funderar på att lägga mej en stund och vila, kanske somnar jag en stund. Det hade vart riktig skönt.
Men ska iallafall kolla igenom bdb om någon rolig har lagt ut bilder och sen ska jag städa upp lite på rummet :)
Hörs senare, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback