Jag är sur, så akta er!

Fyfan va tråkig kväll. Planerade att jag skulle åka till älsklingen nu halv 10 när pappa skulle hämta mamma. När jag går ner för att säga till pappa att säga till när vi skulle åka, självklart hade han redan åkt då! Klockan var då kvart i. "YES!" tänkte jag "Då hinner jag bussen perfekt om jag skyndar mig!" Men för säkerhetsskull skulle jag kolla om bussen verkligen gick. Hade då redan tagit på mej och allt för att gå ner till bussen. Jo men då går inte busshelvetet! Ååh va sur jag blir!

Jaja, filmen som går på TV6 har iallafall börjat nu så det blir väl att ligga och glo på den tills jag somnar. Blir nog inget mer inlägg idag, iallafall inget skriftligt. Så vi hörs imorgon hoppas jag?
Massa kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback