I väntan på Meddi..

Varför går tiden så segt när man väntarpå något? Känns som jag suttit här framför datorn i flera år.. Jag kom inte så långt med städningen heller. Kan ju haft in bädda in hans jävla soffa eftersom vi gjorde sönder den igår(tror jag) . Haha. Så jag tog bara bort madrasserna (a) Men det får duga sålänge.
Fryser gör jag också, och inte lite heller! Tårna är som isbitar och mina fingrar med. Hans element funkar ju inte heller så jag kan ju inte göra så mycket åt saken! Men ska nog ta fram en filt och sätta mig i soffan och spela på mobilen. Haha något måste man ju underhålla sig med? Speciellt när man ska vänta i 4 timmar! Fast nu är det bara 2½ timma kvar. Eller nej, inte bara! Fan det är ju as lång tid kvar :( Hela 150 min ..
Nä, toan väntar. Inte vill jag sitter här med blöta trosor. Haha (a)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback