Hjortron i mitt <3

Brr! Riktigt kallt är det, ute som inne. Har suttit nere i mamma's och pappa's säng en stund och kollat på tvn. Åt flatbröd och hjortronsylt från norge och drack oboy. Finns det något goare än hjortron? Mumma säger jag bara! Så ska det vara grädde till också, ååh! Haha :)
Sitter i mitt o-städade rum nu som jag skulle städa.. Men orkade inte (a) Haha. Men jag får väl ta och göra det nu då. Ska ta bussen vid 5 så måste hinna det innan jag ska dra. Att ta bussen när jag ser ut som jag gör är inte en dröm kan jag säga. Haha kommer jag att överleva? Pinsamt värre. Men kanske byte om innan jag åker och tar på mej kläderna hemma hos Julia sen igen. Haha :)
Nä men nu ska jag faktist städa upp här innan top model börjar.


1. Bild på min söta frisyr och mammas guldiga blus (a) Haha. Lockarna har tyvärr börjat gå ur så ska locka till det innan jag går.
2. Sen kjolen som jag fick hem idag. Ser bättre ut på

Kommentarer
Postat av: salllle :D

ditt hår :O

de va skit fint ju!

you look like a princess (a)

2009-02-20 @ 15:45:33
URL: http://mikaelasahlen.blogg.se/
Postat av: Sv: Sallllle

Haha där kanske det såg helt okej ut men till kläderna och allt så var det inte så fint ändå ;) Haha :)(L)

2009-02-21 @ 13:51:48
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback