HejsanSvejsan

Hejsan :)
Haft en bra dag hittills? Min dag har bestått av att fixa mig iallafall. Har haft världens problem med håret.. Fick bli hårband till slut, jag orkar fan inte bry mej om hur det ser ut nu xd Haha. Ska gå ner till bussen om ungefär 30 min :) Ska bli skönt att gå ut i det fina vädret lite, riktigt fint är det faktist!
Sitter och kollar på du är vad du äter, heter de så förresten?, och väntar på att bussen ska gå.. Haha, inte det roligaste direkt :) Men det gick ingen tidigare buss och då får man ju faktist lov att vänta.
Men nu ska jag kolla igenom alla bloggar en gång för alla och sen ska jag stänga ner datorn.
Ha en bra alla hjärtans dag nu så hörs vi imorgon!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback