Hejhejhej :)

Hejsan :)
Hela denna dagen, än så länge iallafall, har jag legat i sängen med älsklingen. Men nu har han åkt hem :(
Denna natten har varit en av de värsta på länge! Somnade ganska tidigt, kommer inte riktigt ihåg vad klockan var. Sen vaknade jag mitt i natten, älsklingen var fortfarande vaken, och mådde riktigt illa. Gick till toaletten och satt där hur länge som helst. Detaljer behöver vi inte gå in på. Efter ett tag gick jag tillbaka till rummet och la mig i sängen. Hade världens kramp i magen och det kändes som det var knivar som skar mig inifrån. Grät som en gris och kunde inte somna. Gick till toa igen, satt där i 100 år. (alltså, inte på toan utan inne på badrummet haha) Efter ett tag kändes det bättre och jag gick tillbaka till sängen. Efter ett tag hade det gått över helt men det tog ändå ett tag att somna. Var rädd att jag skulle spänna magen så det skulle komma tillbaka. Haha.. Sist jag kollade på klockan inatt var den 05.00 exakt. Somnade någon timma efter det.
Vaknade runt halv 12 nästan imorses och det var hur skönt som helst att äntligen sova länge. Men det var väl inte konstigt att jag fick mig en extra lång sovmorgon när jag hade vart uppe på natten. Jag gick iallafall upp och duschade och Meddi gick ner och fixade frukost. Så när jag var klar var det bara att gå ner och ha frukosten serverad ;) Spelade yatzt samtidigt som vi åt. Tyvärr så förlorade jag :(
Som sagt så har älsklingen åkt hem nu och jag sitter och kollar på joey. Ska snart testa att locka håret och se hur det blir. Ska ju nämligen vara en tant imorgon. Vi ska vara hemma hos Julia, äta kina mat och sånt. Så ska alla vara utklädda (a) Får väl se hur alla kommer se ut, haha!
Nä nu ska jag dra mig, vi får höras senare.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback