Godmorgon på er

Godmorgon :)
Eller ja, det är la inte riktigt morgon fortfarande men det känns så. Har stannat hemma från skolan idag pga mensvärk. Hoppade över min mens denna månaden så fattar inte hur jag kan ha mensvärk.. Skit är det iallafall! Har legat i sängen och kollat på tv hela morgonen. Har inte gått några bra prgram alls faktist. Kollade lite på operah och det handlade om "frigående djur". De visade en video där små kalvar var fast kedjade med en kedja runt halsen i en liten bur, alla hade var sin bur. Buren var så liten att de inte kunde röra sig över huvudtaget. När de skulle slaktas var de oftast tvungna att dra ut kalvarna för att de inte kunde gå, de hade alltså suttit i denna buren i 16 veckor. De flesta hade lunginflamation och fel på tarmarn osv. Hemskt var de :s
Jaja, nog om det. Idag ska jag endast plugga på kemin. Prov imorgon så :)
Nepp, nu ska jag kolla runt på internet lite ;)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback