Glass och plugg

Jag har inte gått ifrån datorn en enda gång sedan jag skrev sista inlägget. Så jag känner att det är dags nu. Ska ner och hämta en stor skål med glass och sen ska jag sätta mig och plugga lite tyska. Lika bra att börja i god tid för annars blir det bara dagen innan. Så blir det alltid med mina tyska prov. Har nog aldrig börjat flera dagar innan :p Hehe :)
Denna dagen kommer bli världens tråkigaste och segaste! Eller där ljög jag faktist! :o När jag kollade på klockan för en stund sen och såg att den nästan var 7 så blev jag helt paff. Trodde den var runt 5. Men den känns la så mycket eftersom vi fikade efter skolan. Eller ja, 1 timma efter skolan.
Men nu ska jag ner och fixa glassen. Vi hörs om någon timma :)
Kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback