Gårdagens LAN med tjejerna

FÖR HELVETE LARS-OLOF!

Jag och Sofia åkte med pappa in till Edet vid kvart i 9 ungefär. Han släppte av oss vid Boström så köpte vi dricka och sen gick vi upp till Eve. När vi kom dit så satt alla 4 nördar framför datorerna! Haha :) Jag och Sofia hann endast ta upp våra datorer innan vi skuller ner till Boström för att köpa något gott att äta. Jag och Eve tog var sin sparkcykel och åkte ner till Boström på. Fan va länge sen det var man åkte det xd Och när vi kommer vid.. ja, vad heter det nu då? Det man slänger flaskor och sånt i. Iallafall, när vi kom där så hanlkar Vickan! Hahah, jag hörde att alla började gapflabba och när jag vänder mig om så ligger Vickan på marken xd Haha. Riktigt kul var det. Inne i Boström köpte vi fruktsallad och grädde. När vi kom hem till Eve så skulle vi då äta fruktsalladen och grädden. Tror ni inte Sofia har tagit någon soya kräm eller något istället för laktosfri grädde xd HAHA. Fyfan va den smakade!
Mitt internet funkade utav någon konstig anledning inte på min dator så det blev ju inte att sitta vid datorn för min del iallafall. Men lånade den Sofia satt vid och kollade det viktigaste ;) Skrattade mest hela kvällen och vid 12 någon gång började vi kolla på en film. Men jag somnade flera gånger och det var inte någon som var direkt intresserad av filmen :p Så jag la mig bredvid Vickan och Eve och sov från och till hela natten nästan. Vaknade runt 6 någon gång och då skulle vi äta frukost. Blev mackor med juice haha :) Efter frukosten tog vi oss en promenad. En promenad klockan 7 på sporlovet! Jag och Eve tog även denna gången var sin sparkcykel, haha. När vi kom tillbaka kollade vi på film och drack varm oboy. Mysigt. Sofia, Vickan, Casandra och Elin somnade var sina gånger typ ;) Och alla blev det kort på förutom Casandra. Men de får jag tyvärr inte lägga ut :(
Okej, blev en lite väl lång text nu men det får la gå. Haha :)




Trevligt hade vi iallafall, eller hur?
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback