Gamla bowling bilder

Har massa bilder från när vi alltid var och bowlade i älvhögsborg förr :) Alltid kul med såna bilder, så här kommer några.

Lillasyster och farfar


Ja, det är jag det. Haha


Ursäkta min mun.. Har ingen aning om vad jag gör. Men Salle och jag iallafall :)

HAHA, endast för att bilden är så ful. Och kanske lite för att mitt hår är fint (a)

Vem är bowlingproffs om inte jag? ;)


Kändes inte så kul att lägga ut bilder från just denna bowling-dagen för det var mest bilder på mej :p Vilket brukar vara ovanligt :)
Men ni fick er iallafall en inblick i våran roliga bowling-dag ;) Haha.

Kommentarer
Postat av: salllleuknoooow :D

haha fyffan säger ja bara. bilden på mig -.-

men kul hade vi , & de är tanken som räknaas :D

2009-02-13 @ 22:29:13
URL: http://mikaelasahlen.blogg.se/
Postat av: Julia

Kul hade vi ! :)

Måste göras om ! :)

Älskar dig <3

2009-02-13 @ 22:59:10
Postat av: Sv: Salle&Julia

Ja, kul hade vi verkligen :) Sånt man saknar att göra. <3<3

2009-02-14 @ 12:26:40
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback