Fredag den 13

Såå, nu är färgen äntligen i :) Eller ja, den har faktist varit de i snart 30 minuter. Det var ett tag sedan jag skrev att jag hade köpt slingmedel men det har inte blivit av att jag har gjort det. Antingen har mamma jobbat eller så har jag varit hemma hos Meddi eller hittat på något annat hyss :) Men sånt är livet. Så nu sitter det iallafall tur och det är ju skönt. Sitter här med ett stor glas med nyponsoppa och kollar lite på tvn :) Väntar på att sköja ur medlet så jag kan sätta mig lite skönare här i sängen, haha det är ju så svårt att låta bli att luta huvudet mot väggen ;)
Ja, igår var jag LITE irriterad på blogg.se. Det gick nämligen inte att publicera mina inlägg över huvudtaget. Det gick att logga in, ibland, men inte att publicera det jag skrivit. Så det blev ju inte så mycket igår och inte så mycket idag heller faktist. Har ju inte vart hemma på hela dagen :)

Idag hade vi läxförhör i so:n och jag var ju så duktig och faktist pluggade på detta igårkväll. Men tror ni inte att jag hade pluggat på fel jävla sidor? Haha, sånt är la irriterande eller? Man känner sig lite stolt sådär att man faktist pluggat, även om det bara är ett läxförhör, och sen är det helt fel. Men man lär sig av sina misstag!

Senare kommer Meddi hit och sover :) Alltid lika mysigt <3

Nu ska jag kolla mina favorit bloggar och sen ska jag väl kolla bilddagboken lite också :)
Cya buddy!

Kommentarer
Postat av: salllle

haha har inet kunnat se dina inlägg på hela dagen alls. de är först nu jag kan se dom :D

2009-02-13 @ 19:30:17
URL: http://mikaelasahlen.blogg.se/
Postat av: Sv: Salllle

Konstigt :p Det var ju ett tag sen jag la upp första inlägget så ;)

2009-02-13 @ 19:48:13
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback