Fint väder ute idag, hur härlig är inte det? :)

Hej på er :)
Idag är det verkligen fint väder ute. Känns hur skönt som helst att det faktist är blå himlen ute och att solen lyser :) Härligt.
Kom hem från skolan för ungefär 1 timma sen. Helt okej dag, inte gjort så speciellt mycket :) Hade redovisning på engelskan idag, men jag och Vickan gjorde för Christel när de andra hade gått eftersom vi inte ville göra framför hela klassen. Gick riktigt bra faktist :) Bättre än jag trodde, känns hur bra som helst nu efter det är gjort!

Nu sitter jag och kollar på top model på 3an :) Ska snart börja plugga på so och sen blir det plugga på tyska också. Känns faktist inte jobbigt att plugga idag. Skönt att sysselsätta sig med något iallafall. Annars hade denna dagen nog varit väldigt seg. Nä, nu ska jag ta fram so boken och vara lite duktigt :)
Hörs senare söta människor,
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback