F r e d a g

Hejsan :)
Haft en bra fredag? Själv har jag haft fullt upp. När jag och älsklingen vaknade, efter en riktigt skön sömn, så gick vi ner och åt frukost. Sen har jag suttit och lockat håret nästan hela dagen. Okej, det var några timmar sen jag var klar men det tog riktigt lång tid. Sen har jag sminkat mig och lite så.
Var nyss ute och hämta mitt paket från hm och pengar av min moster som mamma hade lämnat till henne. I paketet från hm så var det kjolen som jag beställde samtidigt som skorna och bikinin. Den satt allt bra. Inget speciellt med den men alltid bra att ha ;)
Nu hade jag tänkt att städa upp lite på rummet och sen ta en macka. Ska ner och sätta mig i mammas och pappas säng och kolla på tv också. Har ju ändå inget att göra så (a)
Men vi skriver nog ett inlägg innan jag drar till Julia.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback