En riktigt trevlig kväll med de bästa igår

Hejsan :)
Eftersom jag inte kom hem något igår så kan jag väl berätta lite om vad vi gjorde. I skolan hade vi tyska prov.. Gick inte så bra som jag trodde de skulle göra. Så får väl se vad jag får. Efter skolan var jag och Vickan hemma hos henne en stund. Åt tacos och sånt (som jag har skrivit). Sen vid 3 så gick vi till Boström där vi mötte Elin. Efter en stund kom Lina och Sofia också :) Köpte massa gott. Jag fick med mig vindruvor, chokladpudding, choklad, lakrisal och energidricka. Haha. Så gick vi hem till Elin och gud va skönt väder det var :) Kollade först på fucking åmål, haha. Sen blev det prime, haha den var riktigt bra den. Sen kom Eve också och vi kollade på i still know what you did last summer, tror den hette så iallafall, och för er som inte vet de så är det en skräckis. Haha fan va spända vi var ;) Fast det var inte så jätte läskigt hela tiden eftersom de flesta babblade som höns! ;) Sen kom Vickan's mamma och hämtade oss och så släppte de av mig hemma hos Meddi. Satte på oc när vi kom till honom och somnade till den.

Idag har det inte hunnit hända så mycket. Eller ja, det kommer inte hända något idag så det är ju inte så konstigt ;) Men har iallafall varit hemma hos Meddi idag. Eftersom jag sov där så är la det inte så konstigt. Men iallafall, kolla de klart på oc idag. Annars har vi inte gjort så mycket. Meddis mamma körde hem mig och Meddi till hans träning här på Göta.
Hade tänkt att gå ner och se om det finns något att äta. Har nämligen bara ätit lite russin idag och magen har börjat kurra.
Skriver lite senare, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback