E n s a m o c h u t t r å k a d

Jaha, nu har älsklingen dratt och jag har redan tråkigt.. Sitter här med russin, cola och lite chips. Något får man ju ha när man ska sitta helt själv i 3 timmar? Haha :) Lyssnar på musik och kollar runt på bloggar. Det funkar ju i alla lägen :)
Har riktigt jävla ont i magen också och det bubblar runt där inne hela tiden. Känns faktist lite obehagligt :p
Jaja, nu ska jag inte sitta här och tjöta, eftersom jag inte har något vettigt att skriva, så jag tar och säger hejdå för en liten stund. Vet ju själv att jag kommer skriva ett inlägg om ett tag, det blir ju så när man inte har något för sig ;) Haha, men vi säger så så länge.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback