Det snöar ute


Hur länge sen va inte detta? Ja, det är jag!



Ååh! Vet inte vad jag hade gjort men jag har hur ont som helst i axeln.. Värker och svider typ. Tur att vi inte ska ha idrott imorgon iallafall, haha.
Vet ni vad jag upptäckte nu? Det snöar ute :p Haha mysigt. Alla bara klagar på att det snöar, när snön väl försvunnit, men jag vill att den ska vara kvar ett tag till. Det blir ju ändå inte sommar direkt och då kan det lika med vara vinter så länge. För alla vet ju att det bara kommer regna och vara surt väder ute annars.

Jaja, tvn är påsatt (på knappen haha) och one tree hill rullar på förfullt. Ska ner och hämta ett glas vatten nu sen lägga mej i sängen lite och vila min stackars axel så den inte behöver anstränga sig så mycket ;)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: salle

hahahaha , det är då fan inte lik dig ett dugg :)!

kan nästan inte ens tro att dt e du O_o xd

2009-02-04 @ 16:34:05
Postat av: Sv: Salle

Haha nej eller hur, snygg va jag iallafall eller vad säger du ? ;)

2009-02-04 @ 16:47:21
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/
Postat av: vickan

hahahahha, aa du, det var ett bra tag sen ;)

2009-02-04 @ 22:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback