Det har inte gått att komma in på blogg.se

Äntligen! Det har inte gått att logga in på bloggen på flera timmar, riktigt störande! Men nu funkar det, och det är ju brabra :)
Igår kom älsklingen till mig, vilket jag inte hade en aning om. Var inne i duschen när han kom, så jag visste ju inte att han var här. Så när jag gick in på rummet så låg han i min säng, den sötnosen! Åt kvällsmat och sen la vi oss i sängen och kollade lite på filmen som jag sa igår att jag skulle se på. Sen fick jag världens skrattanfall och kunde verkligen inte sluta skratta. Haha, visst inte ens vad jag skrattade åt (a)
Idag gick vi upp lite tidigare för att äta en riktigt frukost. Eller ja, det blev var sitt ägg och en toaster :) Mumms! Skolan idag var inte så rolig. Det ändå som va roligt var syslöjden där vi håller på med kjolarna ;) Sista lektionen hade vi kemiprov och jag hoppas på ett G. Sista kemilektionen nu i hela 9an, skönt!

Idag händer det faktist inte ett skit! Har endast ätit mat och suttit vid datorn sen jag kom hem. Min stackars mamma är skjuk, tycker så synd om henne.
Nu håller jag iallafall på att försöka skriva min redovisning som jag ska ha på engelskan imorgon. Ni i min grupp, var beredda på ett rött tomatface ;) Nä, men det ska nog gå bra även och det kommer vara riktigt pinsamt.

Skriver senare när jag har tid :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: sallle

haha, jag har kunnat vara inne på blogg.se hela dagen idag :d

2009-02-11 @ 17:49:15
URL: http://mikaelasahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback