Äpplepaj hos Eve



HejHej :)
Har vart hur trött som helst idag. Kan inte fattar hur eftersom vi somnade runt 12 igår och vaknade vid 8. Jaja, skolan idag har vart seg iallafall. Hade nationella idag i svenska läsförståelse hur jävla svårt som helst! Usch.. Hade idrott i ungefär 20-30 minuter, spelade basket och jag är riktigt bra va ;) Haha!
Efter skolan gick jag, Vickan och Elin hem till Eve, hon hade gått hem efter idrotten. Gjorde tyskafrågorna och tjötade. Åt också god äpplepaj :)

Nu sitter jag här med världens huvudvärk. Borde äta något men har ingen ork.. Vid 7 ska jag iallafall ut och gå med Sofia och Julia, usch jag måste börja röra på mig nu :s Inte äta så onyttigt heller, det är sjukt .. Jaja.

Nu ska jag fixa lite mer med den nya desingnen så jag kan bli klar någon gång. Ser ju så tråkigt ut när det inte är någon färg på bloggen.
Hörs senare, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback