Alla ♥-dag

Nu är en av årets mysigaste dag snart här. Alltså alla hjärtans dag :)
Själv tycker jag att det är ett måste att umgås med sin pojkvän/flickvän denna dagen. Även om det är en vanlig dag så kan man ju göra den lite extra mysig med den man gillar, visst? :)
Min alla hjärtans dag ska jag spendera med älsklingen, Eve och Tomas. Meddi och Tomas har fått uppgiften att fixa maten så speciellt ansträngande för mig och Eve blir det ju inte haha. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på mer, men det kommer allt bli mysigt :)
Hur spenderade du förra årets alla ♥-dag?
Själv umgicks jag med Sofia, Daniel och Ludde, hahahaha. Ja, det var det jag gjorde :p Spelade kort och ja, kan la inte påstå att det var direkt mysigt.
Därför ser jag fram emot denna gången med de bästa! ♥


Kommentarer
Postat av: J

fin blogg (:

2009-02-11 @ 17:59:02
URL: http://elinochjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback