50,60&70-tals musik spelas!

Hej på er :)
Kom hem från skolan runt kvart över 3 och satte mig direkt vid datorn. Va tvungen att bara kolla igenom alla bloggar snabbt nu eftersom det bli plugg resten av dagen och kvällen. Kanske blir att färga håret senare också. Sen hade jag velat åka med mamma och pappa och handla men det hinner jag inte buhu:(
Sitter med ett glas saft och lyssnar på 50,60&70-tals musik, kan det bli bättre? ;) Haha, nä men det måste göras eftersom provet är imorgon. Ska bli hur skönt som helst att bara gå 3 timmar imorgon! Kanske drar till Meddi efter skolan också. Får se hur jag gör..
Aa just det ja! Hade ju nationella idag i skolan. Direkt när vi började, vid 9 då alltså. Måste säga att det gick bättre än jag hade trott. Trodde inte jag skulle kunna komma på något men det gjorde jag allt. Blev hela 5 sidor :o Tror ni jag hade skrivkramp eller? Haha, jag hann inte ens renskriva klart allt (a) Hade 2½ sidor kvar att renskriva när tiden var ute, haha ändå hade vi 2h 40min på oss.
Jaja, hoppas på bra resultat iallafall eftersom jag kan gissa att läsförståelsen inte gick något vidare :)
Nu ska jag koncentrera mig på musik, vi hörs sen puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback