Min julafton

Hejsan :)
Igår var det julafton och jag hade det riktigt mysigt! Började med att jag och lillasyster gjorde maten eftersom mamma och pappa inte var hemma förän runt halv3. När de(och även älsklingen) kom hem åt vi mat och satt och pratade :)

Sen tittade vi på kalle anka, anna ankas jul, svensson svensson osv. innan vi öppnade "julklappar". Blev pengar som alltid men det är väldigt uppskattat av barnen Sinipuro ;) Haha. Vi spelade även yatzt, tittade på en film och msyte :) Riktigt mysig jul med världens finaste familj och pojkvän<3

Blev inga bilder för vi hade inga batteri till kameran :(
Nu ligger jag iallafall i sängen, har precis ätit mat så nu är jag mätt. Vet inte vad som händer idag, får se helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback