M å n d a g

Hejsan :)
Gårdagen var helt perfekt. Va med min fina pojkvän hela dagen och den var verkligen bra. Du är bäst!

Idag var det skolan. Hade inte en bra dag, långt därifrån. Va irriterad och hade inget tålamod. Men sur var jag inte iallafall, bara lite småirriterad att inget blev som jag ville ;) Tur att vi inte hade prov idag iallafall, hade inte gått bra ;) Haha.

Köpte chailatte vilket jag inte druckit på evigheter sen tog vi bussen hem. Jag Hanna Sofia Julia och Emma :)
Sitter på Madde's dator nu. Min går ju inte att skriva på, jävla skitdator. Så får la se hur mycket jag skriver här ;)

Idag ska jag baka lussebullar med mamma, mycket braaa! Har massa bilder att ladda upp också, men orkar inte det på Madde's dator så tar det på min någon dag. Jaja, ska dra ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback