Året som gått - 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? gjorde jag säkert, inget speciellt jag kan komma på nu iallafall
2. Höll du några av dina nyårslöften? tror inte jag hade några faktist
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nejnej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? jag har spenderat hela 2009 i Sverige faktist
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? lite mer fart på helgerna kanske, men inget man kan begära här i Edet! En solig och varm sommar vill jag ha också! :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? finns många! men 09-08-02, då jag och min fina hade 1 år
8. Vad var din största framgång 2009? haha framgången? jadu bra fråga. jag kom in på frisör linjen, en jävla stor framgång ;)
9. Största misstaget? finns tyvärr många
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inte skadat mej speciellt mycket med vart sjuk har jag allt.
11. Bästa köpet? det första som ploppar upp här är SKOR, min älskade boots. haha
12. Vad spenderade du mest pengar på? vet inte, de bara försvinner.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja massor!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? alla partylåtar såklart. men den som kommer påminna mest är SpiceGirls-wannabe!!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 100% gladare än förra året iallafall
16. Vad önskar du att du gjort mer? umgåtts med vännerna, tagit vara på all den lediga tiden. blir mest att man tar det lugnt
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vara så jäkla dum, haha. men jag står för vad jag tycker och håller fast vid det;)
18. Hur tillbringar du julen? julen som är imorgon kommer jag bara tillbringa med min underbara familj och min pojkvän<3
19. Blev du kär i år? min kärlek höll i från förra året :)
20. Favoritprogram på TV? biggest loser(haha hmmm??), desperate housewivs, grey's och andra avenyn
21. Bästa boken du läste i år? asyl
22. Största musikaliska upptäckten? rabih! haha
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jaa, en kamera! hihi
25. Något du önskade dig men inte fick? brukar inte önska mig saker så nej:)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? var på salongen, åt middag med min pojkvän osv
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja det finns ju många saker!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? haha jag tar på mej det jag känner för så ingen?, är inte direkt galen i kläder. tyvärr haha
29. Vad fick dig att må bra? familjen, vänner och pojkvännen!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha ingen speciell ;)
31. Vem saknade du? finns väl alltid någon man saknar under vissa tillfällen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback