Vad är det med mej egentligen

Är helt svag. Blir yr såfort jag ställer mig upp. Jag känner mig ledsen, jag känner mig sviken. Vilket jag inte kan fatta varför? Ingen som svikit mig eller gjort mig ledsen. Är väl bara allmänt deppig för att jag är sjuk eller något..
Känns som det är en sån dag då alla skiter i andra för att själva se till att ha det så bra som möjligt. Nä, alltså jag vet inte..
Alla mina vänner ska festa idag, till och med min pojkvän, och här sitter jag hemma helt själv och är typ sjuk. Familjen är och badar i det fina vädret, och här sitter jag hemma helt själv och är typ sjuk.

Ja, ibland suger livet. Håller ni inte med? :) Jag är inte deppig, bara lite nere. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback