RIXFM

Hejsan :)
Igår åkte jag ju ner till Göteborg med Emelie, Sofia och Salle. Gick till kungstorget och kollade på rixfm tillsammans med Eve, Julia och Jennifer också :)
Det var väl rätt bra artister, eller aa.. EMD är ju såklart bäst varje gång, haha! ;)
Var meningen att jag och Sofia skulle ta bussen hem kvart över 7, men vi gick vilse. Haha, hur ska jag klara 3 år i Göteborg? Kommer gå vilse varje dag!
Tog iallafall bussen hem kvart över 8. Jag och Sofia drog och köpte kycklingrulle som vi käkad hemma hos henne. Vi va några stycken där. Sen kom älskligen en stund :) Vi spelade kort och åt godis.

Idag har det inte hänt något och kommer inte hända heller, tror jag. Ska kanske fram till Julia. Ska prata lite med älskligen först så ..
Imorgon blir det Göteborg igen. Ska kolla på Julias och Linas skola. Så ska vi kolla vad vi tar för spårvagn och skit ;) haha.

Hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback