Slapparkväll

Jag har en riktigt slapparkväll, måste jag erkänna. Sitter här i vardagsrummet med datorn, i mjukisbyxor och äter chips och dricker dricka. Kan det bli mer slappt? Haha inte en chans :) Sitter även med en god hallon is-glass. Mumms på det! :)
Sitter och tjuvkikar på Gräddnos som är på bordet på altanen och äter. Så söt så :) Emma är väl på gräsmattan och ränner. Haha.

Imorgon kommer min baby hem :) Kan inte fatta att jag ska få träffa honom imon! Otroligt :)
Blir nachogratäng med älsklingen, min familj och Julia :) Så det blir liksom hela familjen där! Ska bli så mysigt så :) Det som betyder mest är att älsklingen kommer hem och det är våran 1års-dag :) Jag är så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback